torsdag 1 oktober 2009

22.31



Dagens bästa; En liten städtjej från typ Bangladesh var såklart överlycklig över att ha jäst och bakat färdigt och kände att hon ville dela det med oss. Gulligt, tänkte jag och åt (thats right!) 7 stycken medans jag pratade i telefon på arbetstid. En socialt accepterad summa chokladpraliner man faktiskt FÅR äta ur en gemensam chokladask utan att vara ohyfsad är typ 2 (3 om man kan skylla på ägglossning eller nåt) men jag kände att det var på sin plats att ta ut lite extra i lön såhär en torsdagskväll (om än på Saniz bekostnad, men det behöver vi ju inte berätta för henne). Två eller sju, hur som är det väl verkligen en jäkla tur att le Boss inte är en av mina läsare, jag och han hade nog inte riktigt varit på det klara med varandra då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar