onsdag 14 oktober 2009

10.24

Vaknar upp 07.55 av att klockan ringer. Tvättstugan. Shit. Kutar ner iklädd mitt svarta, genomskinliga nattlinne i spets medans jag tänker "hur många kan egentligen vara uppe nu? Klockan är 8 på morgonen!". Vänder ganska snabbt tillbaka och klär på mig lite mer då jag inser att det är onsdagmorgon och ett helt sexvåningshus är påväg till jobb och skola.
Somnar, vaknar, springer till tvättstugan, laddar maskinen, somnar vaknar, byter till torktumlaren, somnar, vaknar, springer till tvättstugan, laddar tvätt, somnar, vaknar, hänger tvätt.

Sådär höll jag på till för ca 45 minuter sedan då jag tyckte det var hög tid att gå upp och kicka igång dagen. Ska slå på en film, plugga lite teori och sen ska jag fika med Linn. Japp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar