tisdag 20 oktober 2009

11.27

Okej, jag känner att jag samlade vuxenpoäng igår när jag faktiskt gjorde ett försök till att avsluta "relationen" med X när han smsade och ville ses. Efter den ruggigt obekväma sitsen han satte mig i i helgen sa jag att det bästa nog vore om vi inte sågs. Han kontrade med diverse saker, det var inte hans fel, hon är en idiot, dom har aldrig haft någonting, whatever, whatever, whatever. Honestly, I could not. care. less. Men jag gillar hans sällskap, det ska jag inte sticka under stol med så det slutade med att han övertalade mig att åka hem till honom, vilket jag gjorde. Jag var helt övertygad om att han inte skulle ta upp det som hände igen efter att jag sagt att det kvittade men det gjorde han, och vi hade det dessutom roligare, mysigare, bättre och mer avslappnat än förut. What the hell does that mean? Det här förhållandet gör mig förvirrad.

Till följd av vad jag får hoppas vara min förvirring och ingen psykisk störning, drömde jag att han jagade mig genom en skog och ville döda mig och jag kontrade genom att vända mig om och dra en yxa rätt i ansiktet på honom. What the hell does THAT mean? Förrvirringen var total när jag vaknar mitt i natten och ser hans arm runt mig. Den reducerades dock något när han på morgonen när vaknar och det första ordet som kommer ut ur hans mun är hej följt av ett sömndrucket leénde. Den var helt borta när hans, rätt vanligt förekommande, morgontorrettes utbröt och han halvskrikande med värmländsk amerikansk dialekt skriker anus. Jo, jag gillar hans sällskap. Men mer än så är det inte även fast jag just insåg att det låter som att jag är totally into him. Im not.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar