söndag 11 oktober 2009

08.32

Igår var det söndag och jag var fruktansvärt bakfull efter att ha bivit totalt nedsupen av en gammal kompis jag inte sett på länge. Alltså, det var så illa att jag glömt att jag tillexempel ringde Patrik 03.45 för att meddela att jag stod vid ett rödyse inne i stan och tyckte att han gott kunde hämta mig. Om jag tyckte det var jobbigt att försöka överleva igår är det ingenting mot hur det känns nu. Varje andetag är en kraftansträngning denna härligt kalla, molniga måndagmorgon och huvudet känns som en blöt tvättsvamp. Inte okej.

Men iallafall. Från och med idag tänkte jag köra 4 veckor hälsoveckor. Vad tror ni om det? Ingen alkohol, godis, blablaba. Endast 5 ciggaretter i veckan. Ja. Det kommer bli så galet jobbigt men det är det värt.

1 kommentar:

  1. Försöker inte låta ironisk, men... DO IT!!!
    Skvallerbytta!

    SvaraRadera