fredag 30 oktober 2009

18.50

Ännu en dag avklarad med varierande körresultat. Over all mode: nöjd. Kan ha att göra med den där polarn jag skaffat mig. Han är shysst och får mig att lite titt som tätt bryta det här körkort-allvaret och bara hysteriskratta en stund åt något helt annat. Jag trivs här uppe, faktiskt.

Halloween-helg är det i helgen vilket betyder trevligheter, inte för mig dock men för andra. Jag själv ska spendera den med min mamma, moster och Janne som kom upp hit idag, mormor, morfar, brorsan och 1 av 2 kusiner. Det är från och med NU 100% ofokus från studierna tillsammans med 100% fokus på slappandet. En öl, lite tacos och slöprat om ditten och datten is all I need och jag är överaskande nog inte ens lite ledsen över att missa alla trevligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar