onsdag 28 oktober 2009

20.33

OH. MY. GOD.

Vilken sjukt lång dag. 07.45 satte jag min fot på körskolan och kom hem för dryga timmen sedan. 12 timmar av teori och körlektioner. Det tar sig, jag kan klara det här. Thomas har sagt varje gång vi kört nu att det här nog kommer gå jättebra och det måste ju vara ett gott tecken? Han om någon borde väl kunna bedömma mina chanser.

Annars då? Janina har debuterat, mycket bra. Greys Anatomy om 20 minuter, mycket bra. Internet fungerar hyfsat felfritt, mycket bra.

Avslutar med att kopiera in min facebook-status:

Tre dagar in på min tvåveckors-vistelse känner jag faktiskt ingen större hemlängtan, om vi ska bortse ifrån att mormor driver mig till VANSINNE. "Ät mer, Jennifer", "NU ska du äta, Jennifer!", "Har du ätit idag, Jennifer?", "Är du inte hungrig? Men neeeeej, du MÅSTE äta, Jennifer!", "Bara ETT teveprogram, sen måste du sova". PLEASE, JAG ÄTER NÄR JAG ÄR HUNGRIG OCH SOVER NÄR JAG ÄR TRÖTT, END OF STORY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar