måndag 26 oktober 2009

12.30



Efter att ha gått upp klockan 06.30 och utsatts för extrem psykisk press känns det i nuläget som att ha 2 ton vakumförpackat sockervadd i skallen. Men om några koppar kaffe och lite avspänt internetslöande kommer jag säkerligen vara redo för rond 2 med Kenneth i BMWn.

Utvärdering av min första dag på bilskolan:

Efter att ha andats lite för häftigt i ett par minuter och samtidigt upprepade gånger sagt till läraren att jag klarar inte det här, jag klarar inte det här, prestationsångest, prestationsångest, det här går inte, så tog vi oss iallafall iväg och det med glans. Det gick skitbra! Såklart var det en del saker som påpekades men det är väl som det ska. Körskollärare har ju ändå som jobb att vara extremt petiga vilket är mer än välkommet då jag vill klara uppkörningen. Hur som så tyckte Kenneth att det märktes att jag kört mycket bil och jag tror att det här är högst genomförbart.

Skrev även ett prov om trafikregler där jag fick 58 rätt av 70. Jag som en ytterst självkritisk person är måttligt nöjd över resultatet även om det är skitbra med tanke på att jag knappt öppnat böckerna och stressade mig igenom det på 20 minuter.

Klockan 15.00 är det dags för körlektion nr 2 som följs av två timmar teorilektion klockan 17.00. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar