torsdag 13 augusti 2009

21.52

Nu är jag helt färdig. 10-19 på jobbet under Ung08 är fanimig ingen lek, speciellt inte efter endast 3-4 timmars sömn.. Galet mycket folk, sjukt irriterande folk och BARA i åldern 12-15. Inte okej.



Igår var jag ledig och fika hängde med Frida. På ren impuls fick jag för mig att jag ville klämma lite på en iPhone och gick in i en telefonbutik där det råkade jobba one piece of hotstuff. Han kikade lite i datorn på mitt abonemang och vi kunde konstatera att det var rätt omöjligt för mig att få till en iPhone utan att behöva punga ut med diverse dyrbara slantar. Hur som så kommer jag hem en timme senare och loggar in på facebook och hittar ett meddelande från den här söte färsäljaren. Jag svarar på det och omkring 20 sekunder senare plingar det till i min telefon. Efter lite snack kom vi fram till att ses på stan och ta några öl. Den här killen visade sig vara sjukt trevlig så vi blev kvar så pass att vi båda var lite på pickalurven och därefter köpte folköl och drog hem till honom och kollade UFC.



Hur sjukt charmigt var inte det där? Nog för att det hade kunnat gett honom sparken om det visat sig att jag var totalt ointresserad och bitch from hell men jag gillade det. En snubbe som bokstavligen är en male version of myself. Kan det bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar