torsdag 20 augusti 2009

19.41

Okej, MYCKET bra dag. Var i skolan idag (egentligen börjar vi på måndag) och fixade lite saker för att fixa upp ett av alla IGn jag har och kom till plötslig, självklar klarhet. Jag kommer inte orka skolan ett år till som det är nu. Så jag gjorde mig ett besök hos min studiebabe Tony som lyckades trolla bort alla kurser jag inte vill läsa och trolla dit nya istället. Voila! Genast steg motivationen, JAG KAN KLARA DET HÄR!

Sedan dess har jag bara legat hemma i soffan. Jag har sådan fruktansvärd abstinens att jag inte ens orkar lyfta på huvudet. Ont överallt, törstig hela tiden, kan inte äta.. Tänk vad nikotin kan göra alltså. Men ni, tro inte för en sekund att det här är frivililligt, jag har bara så lite pengar att jag inte ens kan köpa cigg. Men det är bra, tänkte ändå sluta så fort mina planer är hundratrettiofem procent låsta.

Och så en liten, just to be safe, kryptisk avslutning:

Bollen är tillbaka hos mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar