måndag 17 augusti 2009

20.32

Grabb bestyr, jobbigt jobb och kvällar fyllda av iskallt rosé. Jag är en aning trött. Åt lite middag och delade en flaska vin samt tog en vända på Söder igår med min homegirl Rosanna. Stötte ihop med Sissel när det vankades hemgång och fick med henne hem till mig vilket gjorde att jag fick sällsynt sällskap vid frukostbordet imorse. Mucho trevligt. Idag åkte jag in till stan och tog några glas med Janina (som jag för övrigt inte träffat på 7 veckor..) på vårat stammishäng Creem till mycket rabatterade priser vilket även det var mucho trevligt. Det var kul att träffa grabbarna som jobbar där också, det var ett tag sedan sist. Snackade lite Thailand, fick en av dom att lova att ta med sitt trådlösa bredband till mig imorgon och hade bara riktigt trevligt. Träffade i vanlig ordning en del skumma människor också,bland annat en som artigt bad om lov att slå sig ner efter att ha observerat oss (och min dator som han tydligen hade likadan, wow...) i cirkus en kvart och en kärring som skrämde slag på oss genom att smyga sig på bakifrån och viskandes bad om att få låna tändaren. Nu ska jag äta mitt första mål mat idag. Måste bli bättre på det där alltså..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar