fredag 21 augusti 2009

16.46

Försov mig imorse, såklart. Vaknade av att Janina ringde mig (som by the way är gullig och ställer upp som klippmodell) och sa att jag skulle mött henne för en timme sen. Som tur är känner den där kvinnan mig och hade inte åkt hemifrån än. Det var bara att lokalisera jeansen pronto och blada hemåt snabbt som fan för att hämta saxarna. Väl i skolan klippte jag till henne lite grann, färgade bort farsans gråa hår och hittade till min lycka 200 kronor i min plånbok som han hade smugit dit. Så ikväll är det klackarna på! Börjar med middag och drinkdrickande hemma hos Rosanna. Fast först ska jag diska och städa, jag och mamma har kommit att utöva någon slags powerfight här hemma vilket resulterat i att det ser ut som SKIT överallt. Jag måste vika mig, jag vill inte men jag måste. Jag kan inte leva såhär. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar