lördag 29 augusti 2009

14.18

Bonjour!
Bara för att vara lite jävlig (jag känner mig jävlig idag) så tänkte jag skriva hela inlägget på franska men jag har insett att google translate är helt jävla värdelöst. Well well. Igår var det utgång för hela slanten! Min vän Isabel och hennes kompis var på besök här i Stockholm över helgen så vi satt oss på Snaps och körde lite catch up. Det är ju inte direkt ofta vi ses, ändring på det! Tanken var att vi skulle gå vidare men blev kvar då det regnade satan i gatan men det var inte fy skam det inte. Lite gratissprit är ju aldrig fel liksom.Idag mår man dock som man förtjänar men det kan det vara värt!


Översatt till franska:

Bonjour mes amis!
Juste pour être une merde bits (je me sens comme aujourd'hui merde) alors j'ai pensé à écrire la totalité des messages en français. Google Translate, la chose qui est. Hier, c'était la fin de la Penny entier! Mon amie Isabelle et son amie ont été en visite ici, à Stockholm pour le week end, nous nous sommes fixés sur les snaps et a mené une capture peu-up. Ce n'est pas souvent que nous avons vu directement, changez! L'idée était que nous allions de l'avant, mais a été laissé quand il pleuvait Satan dans la rue, mais il n'était pas trop mal là-bas. Un esprit libre ne se trompe jamais peu aussi. Aujourd'hui, cependant, le sentiment qu'ils méritent, mais il vaudra mai!

Översatt tillbaka till svenska:

Hello my friends! Bara för att vara lite skit (jag känner mig som skit i dag) så jag tänkte att skriva alla meddelanden på franska. Google Translate är sak. Igår var det sista hela Penny! Min vän Isabelle och hennes kompis var på besök här i Stockholm i helgen, vi sätter hakar på och gjort en liten catch-up. Det är inte ofta som vi har sett direkt, change! Tanken var att vi skulle gå framåt, men blev kvar när det regnade Satan i gatan, men det var inte så illa därborta. En fri anda är aldrig fel för lite. Men i dag känner de förtjänar, men det vore maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar