tisdag 3 november 2009

22.40

Det här gillar vi:


Och Janina, jag har två saker att säga:
1. Det finns inte många saker du skulle kunna säga för att göra mig fly förbannad. Det finns nog bara en sak och det är att inte säga någonting alls. Du vet, som vi gör när vi båda har mycket att göra. Det gör mig arg. I övrigt är du välkommen anytime med alla påhopp du kan komma på!
2. Självklart följer jag med till Götet om du ber mig. Jag följer med även om du inte ber mig och jag vet att du behöver det. Jag älskar göteborg och jag älskar roadtrips! Lets go!
I övrigt har jag smsat med X i säkert 4 timmar nu och slätat ut en hel radda med frågetecken. Jag tror faktiskt inte det finns några kvar. Och jag har sagt allting jag velat säga. Jag känner mig lätt som en fjäder. Nu ska jag sova GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar