fredag 6 november 2009

10.05



Hemma igen från trevligheterna, har tagit en dusch och ska äta frukost inom kort. Hade en jätte mysig kväll igår som avslutades med att han böjde sig fram nu på stationen och gav mig en serie pussar och det enda jag gjorde efteråt var att fnissa. What is happening to me?
Men så krossades allt när jag kom på att jag drömde att han gav mig brutaldissen för en anledning som faktiskt skulle kunna vara på riktigt. Men vi får helt enkelt se vart det här kommer leda, vi har ju setts en och annan månad nu.

Annars så är det teoriskrivning som står på schemat idag. 13.15 ska jag infinna mig hos vägverket på klarabergsviadukten 80 och det är bara att hoppas för mitt fortsatta mentala välmående att jag klarar det. Jag är supernervös, JAG VILL INTE MISSLYCKAS. Men som allting annat återstår det att se. Nu ska jag läsa igenom alla mina anteckningar och bläddra igenom boken samtidigt som jag hyperventilerar hysteriskt. I'll be back with more!

1 kommentar: