fredag 27 november 2009

13.28

Tre saker:

1. Såg att Janina lagt upp bilder från i onsdags. Hon är så gullig som lägger upp dom snälla bilderna, jag brukar kasta upp hela rasket. No mercy-mentalitet liksom.

2. Jag vaknade klockan 08.15 imorse när X skulle upp till jobbet. Släpade mig upp och åkte hem i tron om att Oscar skulle dyka upp någongång vid 10-11 rycket så vi kunde åka och fixa skoluppgiften på Värmdö.

3. Men nu är klockan alltså 13.33 och han har inte ens åkt hemifrån. Anledningen? Han är alldeles för bakfull och skulle troligen åka för rattfylla om han hamnade i en kontroll. Men nu tvingade jag honom att möta mig i kungens kurva så får jag köra till värmdö. Det betyder att vu har två timmar på oss att åka dit och samla info och bilder innan dom stänger. Alltid sista sekund, alltid. VARFÖR?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar