fredag 11 september 2009

15.49

Tystnad har rått ett par veckor bakåt och jag tänkte att det kanske kunde sitta på sin plats med en liten bildupdate:



Under de senaste två veckorna har jag hunnit spårat ur totalt på Heron city med mina babes Frida och Eddie.



Frida köpte en gigantisk cola som hon spillde ut ungefär 23.8 sekunder efter instigning i biosalongen.



Jag har viljat mörda mina äckliga klasskompisar.

Jag har druckit någonting som såg ut som radioaktiva cellgifter på saltsjöbanan (men som i själva verket var helt galet stark appeltini) som en riktig 14 åring.


Jag har hunnit bli KANON full. MINST sagt. Herregud.

Jag har fotoshootat med min partner in crime Linnéa (som förövrigt blivit jättestor och börjat krypa, allt medan jag hade fullt upp med att vara så alkoliserad som möjligt i somras).

Jag har bar-hängt med mina och Fridas 5 BÄSTA män.



Jag har tillsammans med (surprice, surprice) Frida drivit vakten på Åhlens till vansinne.



Och jag har äntligen påbörjat det STORA projektet jag och min vän Oscar tagit oss för.

Jag har kamoflerat Frida i en grön adidaströja och placerat henne mitt i den härliga växtligheten.



Och nu.. Ja, nu sitter vi som vanligt i min soffa och lyssnar på våra 5 (bland andra) ANDRA bästa män. Lil Wayne, Kanye West, T.I, Gavin Degraw och Bono.

1 kommentar: