fredag 4 september 2009

03.12

Hemkommen och ångesten är total. Börjar jobbet om 6 timmar och jag kan INTE sova. Började kvällen med att navigera mig hem till Hannah vilket gick sådär. Kom på alldeles försent att jag var påväg in på fel avfart och fick ta en vända i Hammarby sjöstad. Så kan det gå! Kom iallafall hem till henne och en obegränsad tillgång till Appletinis. Så efter att ha tagit en och annan drink tänkte vi att vi tar den sista på vägen in till stan så efter att ha blandat till någonting som såg ut att vara (och smakade) radioaktivt kilade vi iväg för att möta "The Italianos" (hennes Italienska klasskompisar). Den ena visade sig vara sådär knarkarsnygg som jag vill ha mina karlar så jag och Hannah tillsammans (eller ja, mest jag) har bestämt att honom lär vi ju fixa någongång i framtiden.
Imorgon kväll ska vi iallafall ut på nya äventyr! Någon random kille styr en fest och eftersom vi båda (nej, JAG)är totalblacka är det mycket välkommet! Nu ska jag sova, adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar