måndag 16 februari 2009

You gotta love her



Hade över Patrik, Jenny och lilla Linnea på middag här ikväll. Gud alltså, vilket extremt fint barn. Im blown away, for sure.

Tog några helt okej kort på henne och några jättefina. Men hon är lite lurig den där bruttan för så fort kameran åker fram blir det griniga miner. Tror inte riktigt hon gillar min "monster" kamera men jag ska försöka få till några riktiga kanon kort nästa gång vi ses. Fast jag tycker det är svårt att hitta den perfekta miljön med det perfekta ljuset när man fotar riktigt små barn som när dom är vakna hela tiden är i rörelse. Och eftersom jag oftast bara har tid att träffa mina vänner kvällstid så skulle det även behövas införskaffas en blixt som kan bygga på de dåliga ljusförhållanderna ytterligare lite för att få till de där perfekta korten jag är ute efter. Jag kan ju försäkra P och J om att de iallafall inte kommer kunna klaga på att dom har för några kort från bebisåldern..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar