torsdag 12 februari 2009

Allt klarnar,

Herre vilka hektiska veckor det varit. Skola, jobb och fotokurser varvat med festande, söndagsluncher och träning. Jag är helt slut men njuter av att ha många järn i elden, det får tiden att gå lite.
Idag är det torsdag och än sålänge har veckan bara varit stressad och ansträngd, fram tills idag då. Tog ledigt från plugget en dag och strosade runt på stan och köpte fina saker. Spenderade en rätt ruggig summa men det var det helt klart värt, alla saker var mer än behövliga.

Förutom den trevliga aktiviteten har dagen varit full med stora händelser, det här har kan vara en av dem händelserikaste, sjukaste dagarna jag varit med om. En av de sakerna som hände var att jag blev väckt av min goda vän Johan sovandes på hans soffa. Fullt påklädd med bilnycklarna i högsta hugg klockan 04.16 för att köra sin bror, en annan riktigt god vän, och hans tjej till BB för att ploppa ut flickebarnet vi alla väntat på. Allt gick jätte fort, 06.30 ringde en stolt Patrik och talade om att allt gått bra och att 5 fingrar och tår var räknade.
Får se när dom får komma hem men jag kan lugnt säga att jag kommer vara snabbt på plats för att få klämma, känna och lukta lite på henne.

Nu tänkte jag faktiskt gå och sova lite. Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar