onsdag 25 februari 2009

22.12

Hemma efter ännu en arbetsdag och födelsedagsmiddag hemma hos Moster. Kämpade en hel dag med schemaändringar och diskutioner för att få gå tidigare udag. En HEL timme fick jag gå tidigare. Herregud vad snålt, men jag hann åtminstonde gå en sväng på stan innan det var dags för middagen. Köpte en svart variant av in favorittröja/klänning, en transparant långkofta och en jeanskjol (inspirerad av bilden några inlägg ner). Allt som allt nästan 1000 kronor men det var faktiskt löning idag och det kommer nog inte bli så många mer inköp för mig den här månaden. Jag bortser nu från skinnjackan jag köpte igår, det var ju faktiskt dagen INNAN löning. Helt okej.

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är jag ledig och då ska jag upp i ottan. Har massor att göra, fast bara roliga saker. Fikadejter, shopping och middag på stan. En mening för att sammanfatta torsdagen: Spend those cash!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar