fredag 20 februari 2009

Godmorgon Fredag

Äntligen helg, den här veckan har varit konstig. Jag har inte gjort särskilt mycket alls men ändå har den varit jobbig. Nästa vecka ska bli bättre, verkligen.

Men roliga saker har hänt dom också! Igår var nog en av de sjukaste kvällarna i mitt liv. En helt ny, spännande människa, musik och en flaska rött på en torsdagkväll är livsfarligt (in a good way). Tänker inte säga så mycket mer än så faktiskt.
Jag och min arbetskamrat Anders pratade lite igår också om random saker som hänt på sistone, det var ett tag sedan vi sågs. Vi kom hur som helst fram till att en långhelg i Köpenhamn lät som en strålande ide' och jag hoppas faktiskt att det blir av. Det var ett tag sedan jag var utanför Stockholm och jag börjar känna att det är dags att åka till andra ställen, träffa andra människor och bara leva livet lite grann på ett annat ställe och då tycker jag buyaharbour låter perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar