söndag 15 februari 2009

Söndag


Igår var det 20 års fest och det var grymt roligt. Trevligt folk, några nya och några gamla ansikten, ett par stycken från jobbet. Ja, det var kul. Glömde min kamera där men som tur är var det ju min kära arbetskompis som höll i kalaset så den tar hon med till jobbet imorgon.
Det hände en hel del minst sagt oväntade saker som såhär i efterhand kan kännas lite småjobbiga men jag antar att man får räkna med det när tequilaflaskan är öppnad.

Och äntligen har jag fått se det underverk mina kära vänner har skapat! Var hemma där och fikade idag och jag kunde inte slita blicken från henne. Jag tror jag bar omkring på flickebarnet i flera timmar, jag lämnade bara över henne till Jenny om hon blev hungrig för den biten kan jag ju inte stå för. Men i övrigt var jag som fastklistrad vid lilla Linnea, hon är helt ljuvlig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar