onsdag 1 april 2009

18.57

Jag ska berätta en sak. För en dag eller två sedan träffade jag en pojke, en trevlig sådan som jag blev lite tagen av. Han gav mig sitt nummer till mig och jag (som har en ganska twisted syn på relationer och aldrig någonsin skriver meddelanden mindre än tre dagar efter av diverse anledningar) kunde inte hålla mig utan skrev ett, SAMMA KVÄLL. Herregud. Vad gör karln? HAN SVARAR INTE. Herregud. Fast nu imorse när jag vaknade hade jag fått ett meddelande från honom där han skrev att det vore kul att ses. Och jag väljer att inte svara, jag liksom planerar att svara senare bara för att han lät mig ligga på sträckbänken i vadå, 23 timmar? Sen när blev jag en patetisk tonårstjej som undrar varför killen inte svarar efter en tjugondelssekund? Jag tror inte jag ska svara på ett tag, jag tror jag ska lyssna på min bästa vän Frida och ta tillbaka min halvdryga whatever-anda. Fast egentligen, varför? Är man en "jobbig brud" bara för att man skickar TVÅ sms? Nej. Jag behöver definitivt förändra min syn EN gång iallafall och se om det funkar. Och han kanske är en rätt bra testpojke? Trevlig var han iallafall. Och lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar