söndag 12 april 2009

23.50



Var och lämnade fina, fina Junior som jag haft i några dagar hos Frida alldeles nyss. Min vän Johan som äger honom ska åka till Norge på jobb om ett par veckor och blir borta i ett halvår så jag tog Junior i några dagar medans han ordnade med saker inför flytten. Men så kom mamma hem och var grinig på det mesta och då fick Junior ut för det så jag var tvungen att åka och lämna över honom till Frida. Det gör ont i hjärtat att han kanske inte kommer kunna bo hos mig det där halvåret. Efter fyra dagar var jag gråtfärdig när jag åkte hem utan honom på bussen. Åt helvete med djur alltså, man fäster sig bara vid dom. Kanske är det lika bra att jag inte kommer ha honom så nära hela tiden, det kommer ju inte direkt bli lättare att lämna tillbaka honom efter sex månader. Nej, nu går jag och lägger mig. Blir bara deprimerad av att tänka på honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar