fredag 26 juni 2009

23.25



Nyligen hemkommen från jobbet och jag är officiellt död. Lika död som MJ, nästan. Vilket by the way är HELT sick, hur fan kan han vara död? Det var med sorg i hjärtat vi alla skrek rakt ut inatt när vi fick höra det. Överallt spelades det Michael, hemma hos mig absolut inget undantag. Vad ska man säga, rest in peace Michael.


Var en soft dag iallafall fram tills dess att jag började jobba. Låg och stekte i Rålis med Friday och tog det så lugnt som möjligt. Bakis är en lätt underdrift, fram tills nu har jag mått skit. Schtekar killar med pappas kreditkort är inte att leka med, helt klart. Flaska efter flaska efter flaska efter flaska.. Och ja, här sitter man nu och mår sannerligen som man förtjänar. Men en rolig sak hände iallafall påväg hem nu ikväll (förutom att jag har SEMEEEESTEEEEEEEER). Ser ni bilden här uppe? Fick lite oförskämt mycket ögonkontakt med en kille på tunnelbanan som kom fram och presenterade sig. Vi gick av på samma station och pratade ett tag, bestämde att vi skulle ses senare i veckan men när vi skulle byta nummer så kom jag på att min telefon är död och att jag inte kan mitt nya nummer än. Så jag rotade fram en ögonpenna och han fick skriva sitt nummer över hela min underarm. Är inte sånt här så fint? Love it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar