tisdag 5 maj 2009

20.29

Idag hade jag praktik. Jag lunchade för ovanlighetens skull på stället mitt emot för att få min vecko-dos av cafékillen och en timme med lite (mycket) diskreta raggningsrepliker. Dagens framsteg: Fysisk kontakt. Han tog mig på axeln någon sekund för länge än normalt (som jag kopplade det, önsketänkande?) när han gav mig min mycket väl godkända kycklingsallad. Han lyckades också få mig att fånlé när jag gick därifrån genom att önska mig "välkommer åter! (STORT leénde) Snart..".
Fick några riktiga guldtillfällen, ni vet när vibbarna emellan känns helt rätt, att fråga om hans nummer alt. ge honom mitt men feg som jag är gjorde jag ju inte det. Men ni, nästa tisdag då vi hörs är det jag som har ett till telefonnummer i min telefonbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar