lördag 9 maj 2009

01.47

Jag har jobbat idag och efter jobbet fikade jag lite snabbt med min arbetskollega Sara. Vilken kvinna den där Sara alltså, har inte känt henne speciellt länge alls men ändå känns det som att det är riktigt få ämnen som är svårdiskuterade. Ibland krävs det nog någon som står lite utanför vardagslivet för att man ska kunna prata från hjärtat.
Efter det gick jag till (vad som kommit att blivit?) H8s "afterwork" ställe Wokhouse med Molly och Emma. Käkade svingod thaimat och drack billig öl fram till klockan tio då jag åkte hem, bytte kläder och drog in till Snaps och mötte min babe Rosanna med sällskap. Och nu är jag hemma och ska kasta mig in bland täcken och kuddar för imorgon kära vänner, då jävlar ska jag ta tag i min miiiiiiiiil långa att göra lista. Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar